2013. május 14., kedd

Srácok!

Helló Srácok! :D

Tudom, azt ígértem, hogy 3 verzió lesz, de mivel olyan hülyén sikerült, hogy a 2. verzió lett a Happy
End, ezért érdekesen jönne ki, ha a boldog vég után megint egy szomorú jönne! Tehát nem lesz 
3. verzió! Mindenkitől elnézést kérek, hogy nem írtam tovább, de ezt eleve ilyen rövidre terveztem.
Amit a múltkor kitettem blogot vagyis a Dreamworld-öt már elkezdem írni és a napokban már intenzíven 
lesznek benne részek! :D
Ez több lesz, mint 10 rész! Viszont sajnálattal közlöm, hogy maximum 20 rész lesz benne! Ne tépjétek
le a fejemet emiatt! XD Szóval, ha tetszett ez a sok, értelmetlen blogom, akkor olvassátok a többit
is, komizzatok rendszeresen és iratkozzatok fel minél többen! 
A Dreamworld mellett megnyitottam egy másik blogomat is, így már ezt is láthatjátok! 
Ez a blog a Dreamworld után fog íródni, de ha sok feliratkozó lesz a Pokoli Szomszédokban, lehet, hogy egyszerre írom a kettőt! :D Csak rajtatok múlik! :) 
Köszönöm, hogy olvastátok ezt a blogot és remélem, hogy a továbbiakban is olvastok majd! :D
Köszönöm a sok-sok kommentet minden rész alatt, a sok véleményt és a 12 feliratkozót! :D
A Láthatatlan bezárja kapuit...
...Rita...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése