2013. április 15., hétfő

~Bemutatkozás

A nevem Ashley, de csak simán As. 16 éves vagyok és Londonban lakok. A szüleim még kiskoromban meghaltak és a nagyim lakik még Londonban. Néha átjön vagy én megyek hozzá. Nincs sok barátom, őszintén...egy sincs. Iszonyatosan zárkózott vagyok...nem tartom magam szépnek és ha valaki hozzám szól, csak morgok egyet és megyek tovább. Furcsa, mert ha a nagyimmal vagyok, akkor minden megváltozik...
Életemben egyszer sem voltam még szerelmes. Valahogy nem érdekel az, hogy megcsaljon egy fiú. Nem az a fajta vagyok, hogyha látok egy jó pasit, hogy elolvadok és sikongatok vagy ha meglátom felgyorsul a szívverésem, ahogy az a többi lánynál van. Bennem még egy parányi szikra sem vehető észre.
Azonban az életem 180 fokos fordulatot vesz, mikor megismerem életem szerelmét, aki a suli egyik legmenőbb fiúja. Sajnos...ő nem nagyon figyel oda a magamfajta lányokra...:(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése